Salam ramadhan....

Boleh ke ini dikatakan aktiviti mengisi waktu senggang aku...
Boleh la kot....
Mentang-mentang tak masak sarapan pagi dan exam dah habis...merdeka tak ingat dunia...
Tak ingat ker kena mark exam paper bebudak tu makcik oiii....
jap la....
dah tak de kerje sangat ni....edit edit gambar Damia yang cute....

budak kecil sentiasa wangi walau pun tak mandi...

aaa....cayang bucukkkk....

damia versi serius.....

aikkk...dah boleh jaga adikkk?

pesal pulak tetiba je...aku rasa macam teringin nak budak kecik ni.....

2 dah buat karangan gred A:

~~Ciklinn~~ said...

alolololo tomeiinyerrrr geramm tgokk

Cikgu Nurin said...

tu ler...rasa macam nak beranak kecik lagi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...