Salam....

Kenapa tajuk entri macam tu...? Haaiippp...jangan pusing pusing pening...Tak ada kena mengena dengan sebarang saiz,baju atau badan seseoran tau..


Sebenarnya yang ketat padat dan sendat tu,adalah hari hujung minggu saya yang sangat sangat padat...




Bermula dari petang Jumaat,berkampung di sekolah untuk menjayakan Hari Usahawan yang berlangsung pada hari Sabtu...belum sempat habis Hari Usahawan tu,terpaksa berkejar ke Kampung Tunku,kawin anak saudara...Ahad pepagi lagi ke kuliah,balik petang,keluar lagi sampai ke malam...ketat padat dan sendatkan????Isnin skolahhh...






Tengok,cikgu cikgu ni boleh jadi apa saja...
Bukan setakat mengajar,pegang pen ( sekarang marker pen),buku rekod,pegang senduk pun lincah...Sebut je nak makan apa...semua boleh....


Meh layan gambar ni...



pembantu impot dari SK Dusun Tua..baru lepas melalak sebab masuk rumah hantu...




Eehhh...kat mana ni? pasal ada orang Jepun di sini...?

Inila pengantin Jepun...pengantin perempuan tu anak saudara saya..dah menetap di Tokyo sejak kecil bebeno...yang si lelaki tu pun,sama gak...dari kecik kat sana,jumpa jodoh pun di sana...


Kenduri kendara macam ni la baru nak berjumpa adik beradik..kami terlambat sampai,maka tak sempat la nak tengok wedding garden pengantin tu...jadi bergambar je la...


dayang dayang semua pakai kimono sutera jepun...


budak berdua ni,kalau terintai intai tu..mesti ada projek....


kan dah cakapp...nak duduk kat pelamin jepun tu....


pengantin dok kejar anak sapa.....


ni la...cucu saya...wwaaaa...dah ada cucu kaaaa?????cucu sedara tau.. ai vogue lagikkk...( tak nak mengaku tuu...)

sempat jugak tembak bunga.....



p/s:saya tulis entri sambil buat assingment...jadi tak banyak cerita,gambar pun tak banyak dan tak sempat nak edit,crop ke apa ke...apa yang ada je la yee...
Saya juga tak sempat nak balas kunjungan kawan kawan ke sini...nanti saya ziarah semua ye...

8 dah buat karangan gred A:

budak_nakal said...

cikgu..nak roti johan sepuloh...haha

NURULekmiRabat said...

rotu johan tu mmg menarek ar..roti john dimelayukan ke?

Cikgu Nurin said...

Rongak boleh ke abiskan sepuluhh...nak kunyah macamana...?

Cikgu Nurin said...

NURULekmiRabat....isi sumer sama...masuk Islam jer...tukar nama laaa..

Sham said...

steadylah cikgu...hidup cikgu...kami mesti pilih... ;p

Tomato Gurl's Life said...

nak roti john 1 cikgu...
lapar ni..
mayonis kasi lebih..hihi..

wah bestnye tema kahwin ala2 jepun ;)

Cikgu Nurin said...

Sham....cikgu segalanya...

Cikgu Nurin said...

Tomato...nanti cikgu hanta roti johan mayonis dan taruk tomato lebihhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...