Dah minum petang ke semua...Ngudap apa petang ni...?
Saya makan kek pisang dengan neskepe mild..
Kek sendiri bikin tau...

Ni, ni, nak tayang siket nihh...

Saya dapat cenderahati
Dari MAZLIN NORDIN TV3....

Waaaa...kelasss gitu...
*ayat riak*hi hi hi...

Dua fridge magnet dari Moscow dan Ukraine...
Sayang nak tepek kat fridge..

yang ni dari Ukraine......

Moscow mari.....
bukti tersurat...hi hi hi...


Terima kasih Chik Inn...
Eh, terima kasih daun keladi....( tak malu...)
Terima kasih yang tak terhingga atas ingatan dan kesudian Chik Inn melayangkan cenderahati ini untuk saya.....
Suke,suke,sukeeeee.....

30 dah buat karangan gred A:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

dpt 2 ke kak?adik br jek semlam ada org bg tau..katanya nmpk nama adik kat entri chik inn..adik br mlm td bg alamat pd chik inn.tak sangka adi pun dpt.sbb adik tak tau pun dia buat apa2 GA pun..hehe

Zaitun said...

Sekarang musim fridge magnet.Mana2 orang pergi mesti bawa ole2 yang ni.

Cikgu Nurin said...

Dik LM..ha'ah adik pun ada...

Cikgu Nurin said...

Zaitun: tu la..cantik pulak tu...

kasihredha said...

besttttnya cikgu
nak juga * dgn muka tak malu*
uhuk uhuk

alizaarif said...

uii..cantik nyer kak...best giler dpt jauh tuuuu...

sarah-najwan said...

wow..cantik FM tu..bertuahnya awk...yg kasi lak mazlin nordin tu..

norlie said...

salam ziarah..

CIK TOM said...

wah bestnya akak...jeles2..heheh

zeqzeq said...

bab hadiah cenderahati bagi wanita heee..memang

Citarasa Rinduan said...

ala.......jelesnya.. awat ayu tak bagi.. hehehehhe.. walhal blogger mazlin tak pernah masuk blog ayu pun..hehehhee

kakchik@ella said...

bestnya dpt FM. Kita suka FM .. siap buat collection lagi.

Cikgu Nurin said...

Kak Kasih: tunggu saya buat GA hi hi hi...

Cikgu Nurin said...

Aliza: mmg comel, sayang nak tepek..

Cikgu Nurin said...

Sarah: bertuah ke...? ye kut...hu hu hu

Cikgu Nurin said...

norlei:tq for visiting..

Cikgu Nurin said...

Cik Tom: he he..mmg nak kasi Tom jeles..ha ha ha..jahatnya akak...

Cikgu Nurin said...

Zeq: jangan marah haaa...kena jual...

Cikgu Nurin said...

Ayu: Mazlin tak masuk pun, Ayu femes dah...hi hi hi..

Cikgu Nurin said...

Kak Chik: yang ni tak tepek kat fridge..simpan dalam kotakkk..hu hu hu...

ibuintan said...

wah... tahniah dapat dua, akak dapat satu je


pun suke, baik ati kan cik inn tu

Citarasa Rinduan said...

cikgu nurin..
salam malam jumaat..
singgah malam2 jaga2
malam jumaat ada apa yer??
heheheh

Cikgu Nurin said...

ibuintan: btulll..hooo nanti buat la entrii...

Cikgu Nurin said...

Ayu:malam Jumaat...macam-macam adaaa....

Cikgu CTE said...

wah....cikgu nurin rupanya pengomen tegar blog dia yea...

memang patut dapat cenderamata nie...

tahniah...

Cikgu Nurin said...

CIkgu CTE:minat dgn cerita kerja dia..maklumlah,dulu nak jd wartawan, tak kesampaian...

terima kasih...

Fadzli Amir said...

Slam...huihh..baguss2...bila la nak dapat ole2 dari ukraine /moscow pulak...hehehe

Sham said...

waa dari jauh tu dia dapat...jeles jeles...

Cikgu Nurin said...

Fadzli: nanti, nanti akak nak g moscow n ukraine ni..nnt akak belikan..nak brapa kilo?hi hi hi...

Cikgu Nurin said...

Sham: rejeki..he he he...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...