KAKI BODEK
KAKI AMPU
KAKI KIPAS
KAKI PROPA
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dan kaki-kaki yang sewaktu dengannya
Yang menyusahkan hidup orang lain...
.
.
.
.
.
.
.
DENGAR SINI....
.
.
.
.

Biar kaki busuk sebab cagu
Jangan  busuk sebab
suka mengampu....
.
.
.
.
.
.


 
SETUJU?

29 dah buat karangan gred A:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sis...saya benci kaki bodek

Cikgu Nurin said...

memang...menyam**h....

siti murni said...

setujuuuuuu cikgu! :)

tapi saya lagi menyam**h dengan kaki penipu! serius...tak sukaaaaa...huhu..pantang tok nenek..huhu

Cikgu Nurin said...

Haaaa...lagi satu kaki..mmg depa ni jns nak makan kaki kut..ha ha ha...

zeqzeq said...

Kaki kutuk
kaki tempel
kaki tangan

zeqzeq said...

Siti,
yang kaki penipu tu, tipu siti je, saya dia tak tipu.
Kaki hulur hadiah? Tangan hulur wang

Cikgu CTE said...

kaki saya bengkak air...asyik berjuntai aje..blog walking...

CIK TOM said...

setuju...cam mendalam je entry akak ni..marah kat sape ni akak?

sori lm xjenguk sini sbb jrg on9...

kasihredha said...

semua kaki2 yg disebut tak baguih..tak suka dan tak mau jadi camgitu.
Kaki busuk pun tak mau juga, boleh mencemar udara...hihi

Cikgu Nurin said...

Zeq..kaki busuk...Ala..sian siti kena tipu ye Zeq...

Cikgu Nurin said...

Cikgu CTE..hi hi hi..kaki bengkak tak per, boleh dimaafkan...

sarah-najwan said...

setujuuuu..
seme kaki xelok tu
boleh mengucar-ngacirkn organisasi..huhu

harap2 kita jgn tergolong dlm kalangan kaki2 itu..sama ada secara sedar atau di luar sedar..

Cikgu Nurin said...

Heee..alahai Tom adik akak ni..bz bangat sekarang ek..

Ye Tom..entri makan dalam...

Cikgu Nurin said...

Kak Kasih...kaki mencemar udara..hi hi hi..kena bungkus kaki tu..

Cikgu Nurin said...

Sarah, betul..sebab kaki kaki itulah, yang mengaburkan realiti...

kakchik@ella said...

sgt-sgt suka n3 ini. benci .. benci .. benci .. kat kaki-kaki yg cikgu sebutkan tu. jauh kau dari hidupku. huhu ..

jeBateja said...

den keja dlm lab....so den mmg tak suka org kaki cagu....biar lah dia kaki ampu or bodek....kalau kaki cagu masuk lab yang dilarang pakai kasut....maw nya muntah jingga

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

apa kes ni kak?

Ati Masrif said...

meluatt..

dan

tak kuasa nk layan

org2 mcm gitu..uhhh


psstt....sapa tu cikgu..???
ce citer..ce citer...

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

rasanya dah lama saya tak kesini..

semoga cikgu dan keluarga sihat walafiat ya...
tak baik ampu2 nie..ampun tuanku takpe hehehhee

ckLah said...

jemput ke blog cklah sekarang. Ada sesuatu untuk cikgu Nurin....


(ini bukan ampu atau propa tau!)


;D

Cikgu Nurin said...

Kak Chik, meh kita jampi sama sama..syuh, syuh, syuh..hi hi hi...

Cikgu Nurin said...

jebateja: ha ha haaaa..ko buat lawak btul..ye la tu..kang tak lalu buat kerje lak ye..

Cikgu Nurin said...

Nora: kes kaki ampu yang menyusahkan hidup orang lain dengan ampu bodek dia....

Cikgu Nurin said...

Ati..mmg malas nak layan....he he ader ler...orang tu, orang tu....

Cikgu Nurin said...

sahrom: ampun tuanku memang tak apa...sejuk ati dengo...

Cikgu Nurin said...

cklah: apa tuu...awww teruje teman..sekaghang jugak teman tergobang ke sana...zam zam alla kazammmm....

GreenJade said...

yg plg byk kaki larrr kan chekgu..

kaki belit..ramai merata2..nyampah ai..auwwww

Cikgu Nurin said...

Jade:kaki kaki yang busuk....hu hu hu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...