Ini bunga kesayangan saya...
Tetap setia berbunga dan terus setia menyerikan pandangan mata saya..
Biar sudah sekian lama, saya mengabaikannya...
Segarnya hanya mengharap titisan hujan.....

Lepas hujan lebat tadi, saya keluar sekejap, 'kunun-kunun' nak merehatkan mata...
Yang dah kelabu asap menatap huruf-huruf di buku..
Yang makin lama terasa makin mengecil....
Terpandang bunga-bunga ni yang seolah-olah  turut meminta perhatian saya...
Maka saya abadikannya di blog ini...

Juga untuk kawan-kawan, yang bagai bunga ini,
Terus datang dan setia memberi kata-kata yang membuatkan hati saya berbunga...
Terima Kasih sahabatku semua.....

18 dah buat karangan gred A:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sayang akak ketat2

kasihredha said...

cantik bunga tu cikgu...nice pics.
Cikgu ambil periksa apa ye?

Cikgu Nurin said...

LM...sayang adik jugak...

Cikgu Nurin said...

He he ..kak, kadang kadang menjadi,kadang kadang tak...

He he..esok paper Science Fizik...berasap dah kepala nih...

GreenJade said...

taDaaaa...!!! minah bunge sudah marii...wongi nye munge..egegege

oo paper sc fizik..duhh paper yg plg berasap kepala ku zmn skolah ku dolu uhuhu...

go go chaiyok chekgu...ado x kurang lg 24 jam lg..still ado maso tuh ehehe

Cikgu Nurin said...

Jade; 24jam tolak tido,makan baring,berblog....tinggal la dua tiga jam hu hu hu...

nba-Nur said...

Salam.. Cantiknya bunga ros tu kak.. Rajin akak bercucuk tanam.. Good luck utk paper esok.. :)
p/s: Nur memang fobia dengan subjek Fizik...

Cikgu Nurin said...

Nur-rajin bermusim...dh lama tak berbaja...tapi dia rajin tumbuh dan berbunga...

Tq...tak tau la gud luck ke gelap ..ha ha ha...

Ati Masrif said...

cantik..

kita pun ada tapi yg kecik
saje...tapi harumm

p/s: nk minta izin ambil
cite rimau yg beriman tu...
leh tak cikgu :)

Cikgu Nurin said...

Atie..bunge ni pun mmg kecik je..besar syiling 50sen...tapi lebat...

Ati, nak apa pun amek lerr..tak jual..hi hi hi...sila,sila...

kakchik@ella said...

sama-sama sahabatku.

ckLah said...

Cantik fotonya....

Cikgu Nurin said...

Sama-sama untuk KC Gebuz juga ...hi hi hi...

Cikgu Nurin said...

Ye ke ckLah?..teman baghu blajo...

one2paii said...

uhuh..malu dah gua..gua dah agak lu mesti nak berikan bunga tuh pada gua..malu la..hahah

Cikgu Nurin said...

Pai..kalu tak malu hambeklaaa....hi hi hi....

Eh, dah, gi bancuh susu anak,lampin blom ganti tuh...

CIK TOM said...

rindu kat akak...

Cikgu Nurin said...

Tomm..aaaaaa...mana lama ilanggggg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...