Ya. Ditutup.
Muktamad.
Ketidakmampuan saya mengendalikan pelbagai agenda hidup memaksa saya membuat keputusan ini.
Dengan assingment yang mendesak.
Exam pulak kian hampir.
Tugas-tugas hakiki yang lain.......


Ah..tak perlulah diperihalkan satu persatu.
Semua orang pun dengan tanggungjawab masing-masing....


Rasanya, hilangnya saya dari dunia blog ini, tak akan mengurangkan satu apa pun, kan?
Bak kata pepatah Melayu;

Bagai melukut di tepi gantang,
Ada tak menambah,
Pergi tak mengurang...kan?

Saya akan ziarahi kawan-kawan yang baik, yang sangat baik...
Dan meninggalkan jejak juga, InsyaAllah...
Cuma tiada lagi entri dan Blog Cikgu Nurin ini....
Sob,sob, sob...


Sedih?
Ada sesiapa yang turut bersedih?


dun cry babeh...be cool...
Jangan bersedih...
Semua yang bermula, pasti akan ada akhirnya....
Blog saya juga...
Akan berakhir di sini....


Saya akan kembali bersiaran bila tamat exam nanti..
HE HE HE.....


p/s: Doa untuk saya ye kawan-kawan....

30 dah buat karangan gred A:

YAYA AZURA said...

sabar menunggu exam habis....hihi...

YAYA AZURA said...

sabar menunggu exam habis....hihi...

KM7 said...

semoga berjaya dalam exam.
ada masa berkunjunglah ke blog kembaraminda7

roslaini saad said...

tak perlu ditutup...sebuk itu bermusim..bila releks sikit nanti bukalaa balik..hehee..

kakcik said...

Jangan tutup selamanya. Bila sudah bersedia, datanglah kembali membersihkan habuk dan sawang... :)

kasihredha said...

buat suspen je...nak nangis dah tadi...
ok good luck cikgu.
Jgn tutup terus ye...miss you

Citarasa Rinduan said...

cikgu nurin..

risau dan berdebar didada...baca entry mu itu..
akhirnya..tarik nafas lega...

hehehehe..exam rupanya..

all the best cikgu..ayu doakan cikgu dpt jawab dgn baik exam nanti,,

rindu?? uitss..mestilah blog nie yang daku cari

Citarasa Rinduan said...

cikgu nurin..

risau dan berdebar didada...baca entry mu itu..
akhirnya..tarik nafas lega...

hehehehe..exam rupanya..

all the best cikgu..ayu doakan cikgu dpt jawab dgn baik exam nanti,,

rindu?? uitss..mestilah blog nue yang daku cari

Cikgu CTE said...

good luck!

zeqzeq said...

Cikgu o cikgu,
elok tidak ditutup.
Relaks bercuti. As salam, tutup bunyinya nampak keras...tolong ye cikgu..
Cikgu kan sabar.

Sue said...

gud luck cikgu! :)

sarah-najwan said...

lol..ni bukan ditutupkan..cuma direhatkan sebentar sehingga keje2 exam selesai..

xpa..kunjungan seterusnya apabila hapdet..hehe

semoga berjaya utk tugasan yg perlu disiapkan..good luck and all de best..

gadisBunga said...

salam...gb baru nak jalan2 ke sini, alih2 nak tutup pulak? tkde rezeki la nampaknye...

g0m0k9enDek said...

hahaha.. buat sedih jer! huhuhu... gud luck ya, kakak sayang!

Zaitun said...

Harap cikgu Nurin kembali semula dan kak Zai doakan semoga beroleh kejayaan dan segalanya dipermudahkan.

IMANSHAH said...

singgah di sini

Ati Masrif said...

berderau darah ati tau..
cikgu nurin ni...
boleh lomah jantung den ni ha...

selamat ber exam yek
semoga segalanya dipermudahkan..ameen!

nba-Nur said...

Salam. Kak Iza, terkejut juga bila baca tajuk entri ni.. Rupa2nya akak nak amik exam.. Good luck ye kak... Buat yg terbaik.. Dah habis exam nanti bolehlah aktif semula ye.. Rindu dengan akak ni tau.. :) Nur baru je selesai menanda kerta ujian.. Tak sabar nak tunggu cuti sek..hehe

fiezah91 said...

hehe..ingat tutup btl..xpe. lps hbs exm n hbs segala urusan nnt boleh berblogging kembali :)

Citarasa Rinduan said...

singgah lewat petang walau tuan umah membizikan diri..

cikgu,..jangan tonton tv...study baik2 hehehehe..
LARI!!!!!!!!!!!

GreenJade said...

gud luck chekgu chantekk( bodekk nihhhh) ekekeke

jgn lupe announce pembukaan kembali blog anda yer..sediakan skali pulot kuning ngn ayam rendang yea...nnti kite serbooo!!

abgreds said...

Salam Nurin Inn...
Ko pi exam betul-betul...tak per..aku tolong nengokkan umah ko ni...aku ada vacum besor ni...

CIK TOM said...

akak sayang...rindu akak...akak exam baik2 ye...cik tom tunggu akak syg ^_^

one2paii said...

salam,lama gua x singgah cni..terkejut gua ngatkan betul2 nak tutup,gua pun sama, lama bebeno x mengupdate atas sebab kebuzian gua

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

good luck akak sayanggggggggggg.habiskan exam dulu ye

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

salam...
akak...sedey la..
x de sape la nak teman saya tengok gemilang.... tidak..tidak..tidakkkk.....

bila exam kak?
huhuh..saya ni..presentation tesis bulan april, sambung exam...tapi tak sedar-sedar diri... hahaha...

semoga akak barjaya menjawab exam...
semoga akak berblog lagi ^_^
semoga kita berjumpa di blog lagi..Amin...

logorithm said...

Hehe... ingatkan betul nak tutup. Nih baru jer nak berkenalan...

BTW, I'm your 77th follower. The number 7 is my favourite number! :-)

Huraizah said...

good luck cikgu!!

alizaarif said...

salam...

ingat kan betul akak nak tutup entri nie hehe.....suspen tul ler..
sy doakan akak dapat jawab soalan dengan baik k...gud luck...

sy kat pahang nie , berpantang kat cni..lepas hbs pantang br sy balik rumah.

Queenie said...

ala..baru nak beri salam dah nak tutup? nasib baik kejap jer kan? kan?

akak doakan cikgu berjaya eh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...