Ye, lesu...
Sebab saya demam menggigil-gigil...
Doktor kata kena jangkitan virus...
Dapat MC dua hari...

Bila sakit, selera nak makan pun hilang.
Perut lapar, tekak nak macam-macam..
Tapi, tengok jer makanan depan mata...
Perut penuh dengan nescafe jer...

Baru boleh bangun,
Berselimut tebal depan TV dan laptop..
Layan Gemilang dan blog...


MC dua hari, tapi besok pergi sekolah juga...
grrr.......

Dialog Gemilang Dato Jalaluddin Hassan : "Kalau tak ada cikgu macam kami, tak adalah engineer yang bijak pandai macam Halim ni..."

21 dah buat karangan gred A:

roslaini saad said...

cikgu Nurin..
nasib juga dapat MC..yang tak sakit pun rasa sakit bila balik ke sekolah...heheehhe selamat berehat

Sham said...

alamak kak...demam ke...?aih dah dapat mc tu rehat jela kat rumah...

kasihredha said...

semoga cepat sembuh...
rehat yang cukup :)

Azwani Shaari said...

'bala, balaa.. mmg bala kampung ni, saya patutnya mc harini..'haha

slmt rehat2 akak :)

GreenJade said...

rest betul2 chekgu jgn lasak2 sgt

jgn malas2 makan obat yek

get well soon yea :)

IMANSHAH said...

salam

MC tu suh rehat cikgu..jangan pergi sekolah

kakchik@ella said...

Jaga diri baik2 ye cikgu. kesihatan yang baik adalah anugerah tidak ternilai dari Allah SWT.

puteraduyong said...

smoga cepat sembuh...dah terus berbakti pada anak bangsa...

kakcik said...

Berehatlah dulu...

Tugas tak akan habis selagi kita bekerja... :)

sarah-najwan said...

semoga cepat baik
dan dpt ke sekolah
utk mendidika anak bangsa
dgn gemilang

Chik Na said...

semoga cepat sembuh

Bio Aura RM650 said...

Salam kunjungan,

Take care dari sahabat bloger ;) nice blog anyways

Ati Masrif said...

minum byk nescafe tu lagi
sakit kepala pula cayang oii...

semoga dah sihat lah yek

kita pun layan gemilang semalam
tak sabaq nk tunggu nx wk..hihi

zeqzeq said...

demam.....zzzzzzzzzzzzzz

nba-Nur said...

Salam.. Alahai siannya Kak Rahiza sakit rupanya.. Rajin2 makan ubat ye. Semoga cepat sembuh.. Banyakkan berehat.

siti murni said...

Setuju dengan dialog dato' jalaludin hasan tu...tanpa cikgu..belum tentu saya dapat jadi blogger...ekeke..:) betul pe kan..

mudah2an cikgu cepat sembuh yer...banyakkan rehat..dah dapat mc pun pegi mengajar..haih cikgu...besarnya pengorbananmu...

Ati Masrif said...

tak kebah lagi ke
demam cikgu nurin oii..

minum lah tongkat ali


^____~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sambung cuti cikgu..gua sini doakan cikgu sihat

suara said...

Cuba minum buah kembang semangkuk untuk turunkan suhu badan. Moga cikgu kembali sihat...

Thks sbb follow blog saya. :)

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

salam kak, sudah baik?

Cikgu Tie said...

Patut la lama tak datang ke blog Cikgu tie.
Semoga dah sihat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...