Amboi..korang..lelaju je masuk yek...yang bebenornyer...Saya kena tag dengan SUE...

jawab..jawab....

Meh skodeng rahsia saya...

"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."








Check it out!
.
.
.
.
.Saya adalah.....




• Peramah,tersangat lah peramah...he he he

• Penyayang...hi hi hi...

• Suka kemas,tak suka sesak

• Tak suka meja kerja berselerak,mesti kosong sebelum buat kerja

• Tak suka tv,kecuali satu dua karya yang tak merapu.say ‘no’ to sinetron..

• Kalau nak gak tengok tv,mesti dengan laptop,atau sambil lipat kain atau dengan buku...

• Suka masak...-kalau tak masak apa anak ngan laki ai nak makan...

• Suka jenjalan

• Suka shopping

• Suka ambil foto

• Suka tenang

• Suka laut

• Suka sesangat tengok bulan penuh dan bintang bintang

• Suka munge munge

• Lemas dengan orang yang romantic sangat

• Suka jalan cepat...lemas kalau jalan macam itik pulang petang

• Eemmm tapi ai sabar orangnya....

• Pemurah...orang kata,bukan saya kata,saya cuma tulis apa orang selalu kata..

• Sebab saya pemurah, saya boros....

• Perahsia

• Tau takkkk...ai pandai main piano...-caya tak, ai salah seorang pemain piano, main lagu lagu rasmi waktu kat kolej....Richard Clayderman tu, saya lah yang ajar....ha ha haaa penipu beso....( tang R.Clayderman tu yg tipu.)

• Suka novel, tapi bukan novel cinta.

• Himpunan novel saya, tak ada penulis wanita.

• Suka ketawa,tapi bukan mentertawa...

• CIKGU GARANG......( dalam kelas jer...luar kelas,geng ngan anak murid...)


Fuuhhh.....leper da jejariku menaip tag ni...

7 dah buat karangan gred A:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kak..jgn garang2 eii,adik takuttt.hik3.

Cikgu Nurin said...

kalo tak budak tak dengo cakap dik..susah nak ngajo...

GreenJade said...

nape boros? sebab pemurah..

nape pemurah? sebab boros..

hehe serupa tp x sama erk? :D

Cikgu Nurin said...

Ha ha haa...tak tau la ek...hi hi..tapi akak mmg boros laa...

nba-Nur said...

Salam.. Kak Iza, Nur pun garang masa di kelas.. Kalau tak, nanti anak murid pijak kepala hehe..

CIK TOM said...

cik tom pun suka laut...tenang je..

Sue said...

mmg tak reti nak mengadap sinetron..hehehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...