Ini keadaanyaa waktu saya bertolak ke sekolah pagi tadi....

Gelapkan? 6.45am...

Orang kata rezeki murah kalau berpagi pagi...
Saya suka tiba awal, tak kelam kabut nak prepare PnP

Lagi pun, kena awal, sebab;
1. Elak jem, haaa jangan ingat kampung tak jem..sesak weh...
2. Giliran kumpulan saya bertugas, sebagai ketua,kena tunjuk teladan baik punya...
3.Dapat parking kat port bagus...hi hi hi...


p/s: Nasib baik pergi dengan bulan, balik dengan matahari, kalau balik dengan bulan jugak, sebulan macam tu, sedar sedar je laki tak balik rumah..hua hua huaaa....

14 dah buat karangan gred A:

suri solehah said...

salam..hehe,,tp betul skrg ni mmg isteripun dah ramai balik ngan bulan...
tp sekarang memang kul 7 pun masih gelap lagi..

Cikgu Nurin said...

Ha'ah..musim hujan ni kan...?

sarah-najwan said...

samalh kita..sampi skol tu gelap je..seb baik bdk2 asramakan..cepat dorang dtg..hehee

tapi anta 3 hero kat skol tu..sian lak sb pagi sgt..suh si najwan ikut along atau angah ke kelas dulu supaya xtakut sb kelas pra pom xbuka lgi jika pagi sgt..

g0m0k9enDek said...

akakkkkkk! sama lah kita... huhuk.. alasan tu pon sama jugak!!!! hahaha...

ckLah@xiiinam said...

....pergi bersama burung-burung yang keluar dari sarang!



;D

kasihredha said...

dulu akak camgitu le...tp sekarang kena kurangkan waktu kerja sbab umur pun dah meningkat...badan dah sakit2 :)

Awangku Johan said...

salam ziarah n follow ur blog.. mai singgah n follow blog saya ek

Kamsiah said...

awal2 th mmg lambat matahari keluar...maghrib pun lambat masuk waktunya...
hubby akak pi keje dgn bulan..balik pun dgn bulan..

ZACK ENTRY said...

awalnya..=)

CIK TOM said...

awalnya..tp bagus pergi awal...xdelah kelam kabut kan..

abgreds said...

Tu dalam dialek Jepang namanya 'ngobor' hoho...:)
Selamat ngobor ketua cikgu...

p/s : x boleh komen guna cara biasa..apsal tah..

maxi rosli said...

tp saye subuh bru nak blk umh...so kire murah rezeki jgk kan kerja sendiri jer

Cikgu Nurin said...

Sarah: mmg,tengok gelappp je,cuak gak hati,kan?

Gomok: Duty gak ek?

cKlah: He he...boleh kawan burung...

kak kasih: kenkadang terlepas jugak,lari dari jadual....

Awangk: TQ...singgah selalu ye...

Kak Kamsiah: Hubby tak per...he he he...

Zack: kena awal, nanti pengawas tahan kat pintu pagar...he he...

Tom: aaa...rindu Tom...mmg akak suka awal...

Abgreds: kena lantik hubby ni,jadi penterjemah...hi hi hi...

Maxi: tak per,kira awal pagi gak tuh...

GreenJade said...

xpe badan sihat otak cergas start keje awal2 nih

sy dulu sh alam - kl..kuar keje bulan blk pon nmpk bulan..same reason gak hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...